søndag 1. mars 2009

Ny stil

Etter mye fram og tilbake har jeg bestemt meg for å ha en hvit blogg, i hvertfall for en stund. Den koksgrå bakgrunnen i går var egentlig en favoritt, men det ble vanskelig å finne gode skriftfarver. Til slutt gikk det rundt oppi toppen.

I kveld har jeg surfet litt rundt og sett på layoutene til bloggene istedefor innhold. Og endte med orginalfarvene med en pitteliten endring.

Ute på min vandring fant jeg ut at flere av dere har signatur i slutten på hvert blogg-innlegg. Nysgjerrigheten slo til og dermed ble det signatur på meg også.

Jeg ønsker å takke alle som har vært inne å lagt komentarer,
og ønske dere alle en fin uke.

2 kommentarer:

Turid sa...

Fint her , hvit stil er greit, ingen problemer med å lese her....
Det var et skikkelig delikat "mandagstema " du hadde.Orkideen er jo bare skjønn.

Tani sa...

Kjempeflott blogg du har.Rolig og delikat.Likte den veldig godt!Kommer gjerne igjen på besøk