fredag 29. mai 2009

Internett Explorer 8.....

...da var lapptoppen oppdatert med IE8. Og ettersom jeg hadde hørt en del missfornøyde kommentarer, var jeg spent når jeg åpnet bloggen. Min ulmene magefølelse hadde rett, min 3 kollonners blogg var nå blitt til en rar 2 kollonner. En hurtig løsning på problemet ble å velge ny mal til bloggen. Valget falt på denne 2 kolloners stretch varianten. Flere endringer vil komme når jeg får bedre tid. Da skal jeg også finne ut hvordan man får slike store bilder som enkelte har i bloggene.

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei snuppa,å få store bilder er lett.Du laster bare opp det bildet du vil ha på vanlig måte.Så går du til"Rediger HTML" som står til høyre over ruta.Så fordobler du tallene som står for hight og whith(høyde og bredde)Og der det står s400,fordobler du alltid til s800,(enten du dobler de andre tallene eller bare gjør bildene en halv gang større,det kan du nemlig også gjøre).
Når dette er gjort trykker du der det står"Skriv",det finner du til høyre for der det står "rediger HTLM".Da får du opp det STORE bildet,og kan skrive det du vil på vanlig måte.Lykke til.Var dette uklart er det bare å ringe.
God pinse fra tante!

Hobbygåsa sa...

Ja data skal ikke være enkelt :-) Jeg blir litt matt når jeg tenker på all tid som går med når jeg driver med endringer, så min blogg forblir den samme i laaaange perioder.