søndag 28. juni 2009

Late sommerdager B-)



Ja, no er jeg i full sommermodus. Det har vært dålig med innlegg i bloggen og det vil vel være mer og mindre dødt her inne frem til høsten setter inn her nord.

Jeg har bestilt denne boka hos Haugenbok.no og regner med at den er i postkassen om en dag eller to. Den har fått god omtale så denne gleder jeg meg til. Boka blir med på ferie, så får vi se om vi finner noen fine motiv i løpet av sommeren.

Selv om det antagelig kommer til å bli dårlig med innlegg her, kommer jeg til å sjekke innom nå og da, og kansje kommer det en kommentar eller et innlegg.

GOD SOMMER

ØNSKES TIL ALLE BLOGGEVENNENE DER UTE!!!

Sommer klem fra Merethe

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Gratulerer med bursdagen til Didrik,du er vel glad du er ferdig med alt styret,selv om sånne dager er mest koselige.
Ha en fin sommer,hvor går ferien i år?
Vi fær til Sverige,i første omgang ihvertfall.
Nattinatt!

Hobbygåsa sa...

God sommer til deg også! Kos deg med kamera og bok, og kanskje et lite strikketøy :-)