lørdag 16. mai 2009

Gratulerer med dagen !


Ja, jeg er her fortsatt, og jeg har fulgt med dere selv om jeg har vært lat med å lage innlegg og kommentert innleggene deres.

Jeg vil ønske dere alle en riktig fin 17.mai feiring i morgen. Vi ferier dagen med barnetog og kaffe på skolen om formiddagen. Så skal vi ha mine foreldre og svigerforeldre på middag og kaffe på ettermiddagen. Her er det meldt 18 grader og sol fra skyfrihimmel i morgen. Det er 10 år siden vi hadde slikt fint vær på 17.mai i Rana. De siste årene har ungene hatt både boblejakker og luer på seg på 17.mai, i år kan de virkelig få vist seg fram i finstasen.

Hipp, hipp hurra!


1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Håper den har vært fin på alle måter?
Her har det vært jobbing,men noen må jo det også.
Ha en fortsatt fin kveld!